Przejdź do treści

Dwa systemy rezerwacji?

Ostatnimi czasy serwis BiletyAutokarowe.pl przeszedł kilka zauważalnych zmian. Przede wszystkim pojawiły się w nim dwa systemy rezerwacji. Dlaczego? Czym się różnią? Jak z nich korzystać?

Niektórym z Was może się wydać, że wprowadzenie drugiego systemu rezerwacji niepotrzebnie komplikuje proces dokonywania zakupu. To błędne przeświadczenie – przekonacie się o tym, jeśli tylko zechcecie skorzystać z obu w poszukiwaniu kursu do interesującej Was miejscowości. Jak zobaczycie, część przejazdów z obu systemów (zwanych Voyager i euroTICKET) pokrywa się ze sobą, jednak część jest ekskluzywna tylko dla jednego z nich. Razem tworzą one pełną sieć połączeń między Polską a krajami europejskimi – i właśnie dlatego zdecydowaliśmy się udostępnić Wam możliwość skorzystania z dowolnego z obu systemów. Teraz nie przegapicie żadnego kursu, żadnej promocji, żadnej stałej zniżki; możecie przebierać w całej ofercie transportu międzynarodowego dla Polski.

Voyager i euroTICKET różnią się ofertą, jednak sposób rezerwacji jest niemal identyczny – szczegółowe dotyczące go wskazówki znajdziecie na każdym z ekranów podczas składania zamówienia. Procedura zakupu wygląda zawsze podobnie: najpierw należy wyszukać wszystkie kursy dostępne na określonej trasie, następnie wybrać jeden z nich i wypełnić elektroniczny formularz rezerwacji. Potem wystarczy uiścić opłatę za pomocą szybkiego systemu płatności online – i sprawdzić e-mail, gdyż to na niego zostanie wysłany Wasz bilet. Plik możecie pobrać i wydrukować, korzystając z dowolnego komputera.

Korzystając z portalu oferującego dwa systemy rezerwacji, macie pewność że kupicie bilety autokarowe na najtańszy i najszybszy przejazd. Nie umknie Wam żadna okazja! Jeśli będziecie mieć jakieś pytania związane z zakupem, zadajcie je naszym konsultantom, korzystając z darmowego komunikatora, który umieściliśmy w serwisie. Zapraszamy do korzystania z naszej oferty i życzymy miłej podróży!