Kiedy skorzystasz z wyszukiwarki kursów w serwisie BiletyAutokarowe.pl, zobaczysz do wyboru bilety w systemach EuroTicket i Voyager lub Bileo. Dlaczego trzy opcje? Która jest lepsza? Jak z nich skorzystać? Odpowiadamy na często zadawane pytania.
Czym są systemy EuroTicket, Voyager, BIleo?
To niezależne od siebie bazy ofert przewoźników autokarowych, łącznie tworzące część oferty internetowej przejazdów między Polską a resztą Europy. Choć wiele linii znajdziesz w trzech systemach, istnieją przewoźnicy korzystający tylko z jednego z nich, z dwóch lub korzystający tylko z systemu Bileo.pl. Umożliwiamy Ci sprawdzenie zarówno Voyagera, EuroTicketu jak i naszego autorskiego systemu – dzięki temu możesz porównać wszystkie kursy dostępne na wybranej trasie. Nie przegapisz żadnej okazji!
Jeśli chcesz zamówić bilet kontaktuj się z naszym biurem telefoniczne lub mailowo. System rezerwacyjny to tylko platforma, jak system operacyjny w komputerze – Windows, Linuks czy Mac OS.
Który system jest lepszy?
Korzystanie z systemów jest równie proste: sprawdzasz kursy, wybierasz jeden z nich, przechodzisz do formularza rezerwacji, a następnie płacisz przelewem online lub kartą. Różnice są kosmetyczne. A zatem który system jest lepszy? Ten, w którym znajdziesz ofertę lepiej odpowiadającą Twoim oczekiwaniom.
O ile wyższe są ceny biletów online w porównaniu do biletów kupowanych w biurze przewoźnika czy na dworcu?
O dokładnie 0 zł. Nie doliczamy żadnych prowizji – masz gwarancję najniższej ceny, a na dodatek oszczędzasz czas, ponieważ kupujesz bilety nie ruszając się z miejsca.
Wczoraj cena mojego kursu była niższa niż dzisiaj!
Możliwe, ponieważ ceny są aktualne tylko w chwili ich sprawdzenia. Im bliższy jest dzień wyjazdu oraz im mniej zostało biletów na dany kurs, tym więcej zapłacisz za przejazd. Taka jest polityka przewoźników – i dlatego zawsze zachęcamy do organizowania wyjazdów z wyprzedzeniem. Dzięki temu zapłacisz mniej i będziesz mieć pewność, że nie zabraknie dla Ciebie wolnych miejsc.
Czy mogę zamówić bilety autokarowe online i zapłacić za nie w autokarze?
Nie ma takiej możliwości – z dwóch powodów. Po pierwsze: system rezerwacji jest scalony z systemem płatności, a zatem jeśli nie zapłacisz, rezerwacja nie zostanie potwierdzona. Po drugie: przewoźnicy nie oferują rezerwacji z płatnością w autokarze, ponieważ opłata stanowi dla nich zabezpieczenie. Mogłoby się zdarzyć, że ktoś zarezerwuje 15 biletów, a następnie nie pojawi się na przystanku – autokar musiałby wyjechać w połowie pusty, a przewoźnik byłby stratny. Dzięki opłacie z góry przewoźnik wie, że naprawdę chcesz udać się w podróż.
Zapraszamy do składania rezerwacji – na stronie BiletyAutokarowe.pl lub przez naszą infolinię. Każdego dnia znajdziesz u nas setki promocji, ale warunkiem skorzystania z atrakcyjnej ceny jest zakup biletu. Jeśli masz do nas pytania, nie wahaj się ich zadawać!