Portal www.BiletyAutokarowe.pl uruchomił czat, za pomocą którego możesz zapytać o ofertę lub złożyć wstępną rezerwację biletów.
Masz pytanie związane z kursami autokarowymi, a nie możesz skontaktować się z obsługą telefonicznie? Kiedy konsultant www.BiletyAutokarowe.pl jest dostępny na czacie, w prawym dolnym rogu strony pojawia się okno „Centrum pomocy online„. Wystarczy w nie kliknąć, podać swoje imię i rozpocząć rozmowę, aby otrzymać odpowiedzi na wszelkie pytania związane z ofertą serwisu.
Za pomocą czatu można również złożyć wstępną rezerwację biletu. Zamówienie zostanie przyjęte i zrealizowane do końca dnia. Jest to nieco wolniejszy sposób zakupu niż rezerwacja online lub telefoniczna, w związku z czym tą drogą przyjmowane są tylko zamówienia składane co najmniej na tydzień przed datą wyjazdu. Konsultanci mogą jednak pomóc w wykonaniu samodzielnej rezerwacji online.
Masz pytanie? Potrzebujesz pomocy? Napisz!