Akcja promocyjna miasta Zakopane, o której niedawno informowaliśmy na naszym profilu facebookowym, odniosła wielki sukces.
Ponad stu przedsiębiorców z Zakopanego zgodziło się wziąć udział w akcji „Zakopane za pół ceny”. W weekend 15-16 października 2011 w prowadzonych przez nich lokalach (restauracjach, muzeach, klubach) wszystkie ceny były o połowę niższe. Akcja, poza spełnianiem funkcji promocyjnej, miała być swoistym podziękowaniem dla turystów za udany sezon wakacyjny. Sama w sobie również okazała się ogromnym sukcesem.
Jak podają władze miasta, większość biorących udział w programie placówek była przez weekend stuprocentowo obłożona. Do miasta łącznie zawitało kilkanaście tysięcy turystów. Drugą odsłonę akcji już planuje się na przyszły rok.
Przypominamy, że bilety autokarowe do Zakopanego można kupić w naszym portalu – zarówno online, jak i telefonicznie.
foto: Ana Paula Hirama / Flickr CC